Berichten

Op dit deel van de website zullen we nieuwe berichten plaatsen waaronder de resultaten van het bewonersoverleg, overleg met de gemeente Voorschoten en buurtactiviteiten. Alle documenten openen in een nieuwe tab. Door die te sluiten komt u weer in dit menu terecht en kunt u nieuwe berichten inzien. We rubriceren de berichten van nieuwe naar oud.

26 september 2023
Een verslag naar aanleiding van een overleg met wethouder Schokker op 6 september jongstleden.

31 mei 2023
Een impressie verslag van de buurtdag die gehouden werd op 13 mei jongstleden.

19 maart 2023
Op 13 mei aanstaande wordt er een buurtdag gehouden in ‘De Boschbloem’. Klik hier voor meer informatie over het programma en wat er allemaal te doen is.

23 januari 2023
Op 1 februari heeft de bewonersvereniging een overleg met wethouder Zoetemelk ter kennismaking en om afspraken te maken over de wijze waarop de bewonersvereniging en de gemeente samenwerken in het project rioolvervanging. Klik hier.

25 juli 2022
Er is gevraagd om de enquete van de gemeente op de site te zetten, Klik hier.
De uitkomsten heeft de gemeente nog niet gepubliceerd.

24 juli 2022
De resultaten van het bewonersoverleg op 1 juli 2022 zijn gedetailleerd gerubriceerd en zijn voor het bestuur belangrijke uitgangspunten voor het overleg met de gemeente, Klik Hier